Stwórz niezapomniany spot

Celem każdego przedsiębiorcy jest stworzenie spota reklamowego, który zrobi duże wrażenie. Powinien rezonować z poglądami i zmuszać ludzi do zatrzymania i zainteresowania tematem, produktem, usługą itd. Według raportów przy tworzeniu spotu reklamowego należy wziąć pod uwagę wiele czynników m.in. takie jak budżet i widownia.

Przełam nudny schemat

„Rozpiętość uwagi naszego społeczeństwa stale maleje i bardzo trudno jest sprawić, by ludzie zauważyli Twoją reklamę, chyba że jesteś w stanie przełamać ich schemat. Zrób coś, co wygląda nudno, a następnie przełam wzór. Im bardziej kontrastowy jest ten nagły zwrot, tym lepiej. Nie musi to wyglądać jak wirusowy film kota z YouTube’a, ale musi być prosty i wykonać zadanie. Zadaj sobie pytanie, czy naprawdę spodobałaby Ci się ta konkretna reklama. Często organizacje utknęły w biurokratycznym procesie, w którym każdy musi zatwierdzić każdy szczegół, a kreatywność zostaje odcięta. Upewnij się, że jest zabawny, wciągający i odpowiedni dla odbiorców, których chcesz przyciągnąć.

Skoncentruj się na pierwszych trzech sekundach

Dzisiaj jesteśmy bombardowani niekończącymi się mediami, które mają tendencję do ciągłego „napadania” na nas. Staliśmy się tak odporni na powtarzające się wiadomości i długie historie, że automatycznie wyłączamy się po pierwszych trzech sekundach. Musisz natychmiast przykuć uwagę publiczności, a następnie utrzymać ją przez resztę krótkiego czasu – reklama nie może być za długa. Zatem pierwsze trzy sekundy są kluczem do włączenia lub wyłączenia

Użyj Influencerów

Dołącz wpływowy program dla tej branży oraz aplikację, która doda wiarygodności i zapewni niezapomniany efekt wizualny reklamowanego produktu. Ludzie chcą wiedzieć, że ludzie, których podziwiają, aprobują produkt lub markę. Opowiedz ciekawą historię w interesujący sposób. Lektor musi być dobrze dobrany do swego zadania, dobrym rozwiązaniem może być też bank głosów, który oferuje szeroki wybór.
Dzisiejsi widzowie mają bardzo krótką uwagę, a wiele osób odrzuca konwencjonalne reklamy telewizyjne. Jednak telewizja jest nadal potężnym medium, jeśli znajdziesz sposób na przyciągnięcie uwagi odbiorców. Aby to zrobić, musisz wyjść poza styl typowych reklam i opowiedzieć historię. Pomyśl o najbardziej udanych reklamach. Zamiast tworzyć reklamę, pomyśl o nakręceniu krótkiego programu telewizyjnego lub filmu.

Niezapomniany slogan

Zrób coś niekonwencjonalnego, ale niezapomnianego. Slogan może ułatwić ludziom zapamiętanie tego, co robisz, zwłaszcza jeśli dodasz humoru lub w inny sposób umożliwisz widzom nawiązanie z nim kontaktu. Możesz użyć ikony reprezentującej konkretny przedmiot, aby narysować połączenie. Dźwięki powinny rymować się i mieć mniej niż sześć lub siedem słów, aby ułatwić zapamiętanie. Przede wszystkim bądź autentyczny – to jest klucz do sukcesu. Jeśli Twoja reklama nie ma autentycznego charakteru, nie pozostawisz trwałego wrażenia. Korzystając z treści generowanych przez użytkowników, pokazujesz, w jaki sposób inne osoby angażują się w Twój produkt i go przeglądają, co sprawia, że ​​widz jest bardziej otwarty na to, co ogląda.